به گزارش تابناک قزوین به نقل از تسنیم قزوین
عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید وام هدفمند برای اشتغال مولد به جوانان تعلق گیرد گفت: هر وامی نباید ارائه داده شود بلکه باید هدفمند بودن وام برای اشتغال مد نظر گرفته شود.
کد خبر: ۵۸۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 05 April 2018

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید وام هدفمند برای اشتغال مولد به جوانان تعلق گیرد گفت: هر وامی نباید ارائه داده شود بلکه باید هدفمند بودن وام برای اشتغال مد نظر گرفته شود.
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ استانها قزوین نظرات
قزوین| وام هدفمند برای اشتغال مولد به جوانان تعلق گیرد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین آیت‌الله دری نجف آبادی در جلسه شورای اداری که با موضوع تبیین شعار سال عصر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بهانه حضورم در قزوین سالگرد ارتحال ابوالشهید آیت‌الله باریک‌بین بود مردی که در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تاثیر گذار بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار دارد، تصریح کرد: مردم قزوین از گذشته در تاریخ و همچنین در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار یک ملت چند شاخص کلیدی و عمده دارد، بیان کرد: نخستین شاخص رهبری قاطع، مصمم، شجاع و زمان شناس نام می‌گیرد که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در سطح اعلی از این موضوع برخودار است.

دری نجف آبادی افزود: نعمت ولایت نعمتی است که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و ملت آگاه، میلیونی و بزرگ ما همواره پشتیبان ولایت فقیه است.

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در تاریخ و قرآن کریم آمده مصر و شمال آفریقا از قحطی نجات پیدا می‌کند و حضرت یوسف با تحمل سختی‌ها ناجی این مردم مصر می‌شود گفت: خداوند وقتی می‌خواهد بنی اسرائیل را نجات دهد حضرت موسی (ع) را می‌فرستد و امام خمینی(ره) نیز موجب نجات مردم ایران، دنیا و حتی ادیان شدند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام ملی، دومین شاخص اقتدار یک ملت است بیان کرد: دشمنان همواره می‌خواهند در میان ما تفرقه بیندازند اما ملت ما با قدرت کار خود را پیش می‌برد.

این مسئول تصریح کرد: سنگ زدن و آتش زدن مساجد و خانه‌ها کار عاقلانه‌ای نیست و این رفتارها در سال گذشته نه تنها خللی به نظام وارد نکرد بلکه زمینه آگاهتر شدن مردم ما را فراهم آورد.

دری نجف آبادی بیان کرد: ما واقعا در طول 200 سال گذشته این فرصت امروز را در اختیار نداشتیم و ما فرصت‎ها را از دست دادیم و این بزرگترین خسارتی است که تاکنون بر ما وارد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه همه باید حول محور بیانات مقام معظم رهبری گام برداریم خاطرنشان کرد: یکی از علل عمده کم رونقی اقتصاد ما این است که وابسته به درآمد نفت هستیم.

وی افزود: نباید شرایطی را به وجود آوریم که اگر نفت را نخرند یا پول نفت مستقیم به چرخه داخل برنگردد و بازارهای بین المللی بزرگ با ما تجارت نداشته باشند مشکل ساز شود بلکه باید وابستگی به نفت را کنار بگذاریم چراکه دلار با خرید و فروش نفت تغییر می‌کند.

عضو هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری گفت: اگر روی تولید ملی سرمایه گذاری واقعی کرده و تولید بالایی داشته باشیم می‌توانیم قیمت دلار را ثابت نگه داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار